POLÍTICA DE PRIVACITAT FUNDACIÓ PLEGADIS

Responsable del tractament de les teves dades:

El responsable del tractament és la Fundació Plegadis, proveïda e CIF G-55708481, amb domicili social Partida Casablanca, S/N, polígon 11 parcela 31, de La Ràpita núm. (C.P.: 43540), i telèfon de contacte 616 99 40 30 o a través del nostre correu electrònic: info@fundacioplegadis.org

Recopilació de les dades personals:

Recaptem les dades personals que ens facilites a través de la nostra web, mitjançant el formulari de “Contacta amb nosaltres” de la nostra web, així com totes aquelles dades que ens proporcioni a través de qualsevol xarxa social de la que l’usuari estigui registrat o a través del correu electrònic.

Finalitat del tractament de les dades:

A Fundació Plegadis tractem la informació que ens facilites a través del formulari de contacte de la nostra web, recollim i tractem les dades per atendre la teva sol·licitud amb la finalitat d'atendre la teva petició i prestar el servei sol·licitat, així com per a mantenir-te informat per diversos canals de comunicació sobre qüestions relatives a la nostra activitat, iniciatives de naturalesa similar a les que hagis participat amb anterioritat o sobre les que ens hagis sol·licitat informació i sobre campanyes d'informació, sensibilització i captació de fons.

Temps de conservació de dades:

Mantindrem les teves dades personals mentre existeixi una relació o mentre no exerceixis el teu dret de supressió, cancel·lació i/o limitació del tractament de les teves dades. En aquests casos, bloquejarem les teves dades, sense donar-li cap ús, tret que existeixi obligació legal de mantenir-los, i en aquest cas seria necessària la seva recuperació.

Legitimació del tractament de les teves dades:

El tractament de les teves dades es realitza per al compliment d'obligacions legals per part de Fundació Plegadis, com ara informar l'Agència Tributària de les teves donacions o complir la normativa de lluita contra el blanqueig de capitals i el finançament al terrorisme. La falta d'aportació de la informació requerida per a aquest fi suposa la impossibilitat de donar-te d'alta com a soci o de col·laborar econòmicament amb Fundació Plegadis.

Quan la finalitat del tractament requereixi el teu consentiment, aquest serà prestat mitjançant una clara acció afirmativa en emplenar voluntàriament el formulari corresponent i acceptar la present Política de privacitat.

L'enviament d'informació sobre la nostra activitat de la Fundació troba la seva legitimació en l'interès legítim de Fundació Plegadis, responsable del tractament.

Pots manifestar en qualsevol moment la teva oposició a aquesta mena de tractament sense que en cap cas l'exercici d'aquest dret suposi la terminació de la teva col·laboració o la teva baixa com a soci, tret que així ens ho sol·licitis.

Cessió o comunicació de les dades personals:

Les seves dades no es comunicaran ni seran cedits a tercers tret que existeixi alguna obligació legal o aquells prestadors vinculats al Responsable que actuen com a encarregats del tractament.

Els nostres servidors estan situats a la Unió Europea, i amb caràcter general, contractem prestadors de serveis situats també dins de l'Espai Econòmic Europeu o en països que han estat declarats amb un nivell adequat de protecció.

Si necessitem utilitzar proveïdors de serveis externs que requereixin la transmissió de dades personals anés de la Unió Europea o en països que no han estat declarats amb un nivell adequat de protecció, ens assegurarem de garantir la seguretat i legitimitat del tractament de les seves dades mitjançant decisions d'adequació, clàusules tipus, normes corporatives vinculants, excepcions o qualsevol altre instrument aprovat per l'autoritat de control que ofereixi les garanties adequades per a la realització de la transferència internacional de dades.

Quins són els teus drets?

Mitjançant sol·licitud escrita i signada, acompanyada de còpia del Document d'Identitat, dirigida a Fundació Plegadis, Partida Casablanca, S/N, polígon 11 parcela 31, de La Ràpita núm. (C.P.: 43540), o a través del nostre correu electrònic: info@fundacioplegadis.org, pots

Exercir els teus drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seves dades, de limitació i oposició al seu tractament

Respondrem a les teves peticions com més aviat millor i, en tot cas, en el termini d'un mes des de la recepció de la seva sol·licitud. Aquest termini podrà prorrogar-se altres dos mesos en cas necessari, tenint en compte la complexitat i el nombre de sol·licituds. El responsable informarà l'interessat de la pròrroga dins del primer mes des de la sol·licitud.

Retirar en qualsevol moment el consentiment prestat per al tractament o comunicació de les teves dades.

Així mateix, tens dret a interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (C/ Jorge Juan, 6. 28001-Madrid - Tel.: 901 100 099/ 91.266.35.1 - https://www.aepd.es)

Actualització

La present Política de privacitat ha estat actualitzada el 23/02/2023. Fundació Plegadis es reserva el dret de modificar la seva política de protecció de dades en el cas que existeixi un canvi de la legislació vigent, doctrina jurisprudencial o per criteris propis. Si s'introduís algun canvi en aquesta Política, el nou text es publicarà en aquesta mateixa adreça web.