AVÍS LEGAL FUNDACIÓ PLEGADIS

Titularitat i propietat intel·lectual

En compliment de l'exposat en l'article 10 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, s'informa que la present pàgina web és propietat de la Fundació Plegadis, amb CIF G-55708481, amb domicili social Partida Casablanca, S/N, polígon 11 parcela 31, de La Ràpita núm. (C.P.: 43540), i telèfon de contacte 616 99 40 30 o a través del nostre correu electrònic: info@fundacioplegadis.org

La utilització d'aquest lloc web, inclòs el mer accés, està subjecta a les condicions d'ús aquí exposades. El fet d'accedir a la pàgina i utilitzar els materials continguts en ella, suposa que Vostè ha llegit i accepta, sense cap reserva, les present condicions.

Tots els contingut de la pàgina web www.fundacioplegadis.org, ja siguin textos, imatges, qualsevol altre element del seu disseny o estructura, són propietat exclusiva de Fundació Plegadis, i és a qui li correspon l'exercici exclusiu dels drets d'explotació d'aquests. Així, queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública i modificació, total o parcial, sense prèvia autorització expressa de Fundació Plegadis.

Així mateix, no està permesa la modificació de la Web ni dels seus continguts, quedant autoritzada exclusivament l'ús personal no comercial.

Fundació Plegadis no es responsabilitza de la informació que es pugui obtenir a través dels enllaços a sistemes externs que no siguin dependents de Fundació Plegadis.

Els “links” (enllaços a altres pàgines) tenen l'única funció d'informar l'usuari sobre l'existència d'altres fonts d'informació sobre la matèria en Internet, no suposant una invitació per a la visita dels llocs de destinació.

Navegació anònima a través dels nostres llocs web

Fundació Plegadis és titular del website www.fundacioplegadis.org i només obté i conserva la següent informació sobre els visitants dels nostres llocs web:

El nom de domini del proveïdor (*PSI o *ISP) i/o adreça IP que els dona accés a la xarxa. (Per exemple, un usuari del proveïdor XXX només estarà identificat amb el domini xxx.es i/o l'adreça IP.) La finalitat és elaborar estadístiques sobre els països i servidors que visiten més sovint les nostres webs.)

La data i hora d'accés als nostres webs. Això ens permet esbrinar les hores de més afluència, i fer els ajustos precisos per a evitar problemes de saturació en les nostres hores punta.

L'adreça d'Internet des de la qual es va originar l'enllaç que dirigeix als nostres webs. Gràcies a aquesta dada, podem conèixer l'efectivitat dels diferents bàners (publicitat) i enllaços que apunten al nostre servidor, amb la finalitat de potenciar els que ofereixin millors resultats.

El nombre de visitants diaris de cada pàgina. Això ens permet conèixer les àrees de més èxit i augmentar i millorar el seu contingut, amb la finalitat que els usuaris obtinguin un resultat més satisfactori.

La informació obtinguda és totalment anònima, i en cap cas pot ser associada a un usuari concret i identificat.

Dades de menors

Si algun registre revelés que l'usuari és menor de 16 anys, Fundació Plegadis, per mitjà de Correu Electrònic, notificarà als pares o representants legals del menor el contingut de la informació rebuda i recaptarà el seu consentiment per a la recollida i tractament de les dades d'aquest. En qualsevol moment, els pares o el representant legal del menor podran revisar, cancel·lar o denegar la recollida de dades personals d'aquell dirigint-se a Fundació Plegadis en la direcció anteriorment ressenyada.