Feliç Dia Mundial del Medi Ambient

Una bona oportunitat per sensibilitzar al món sobre la importància de cuidar el Medi Ambient

El Dia Mundial del Medi Ambient se celebra cada any el 5 de juny a tot el món. Una commemoració establerta per l’Assemblea General de les Nacions Unides que es reprèn l’any 1972, i que va suposar la posada en marxa de la Conferència de les Nacions Unides sobre el Medi Ambient Humà d’Estocolm.

Aquesta celebració persegueix un objectiu clar i és impulsar la sensibilització mundial sobre la importància de la preservació dels espais naturals, el medi ambient i la biodiversitat. A més, des de l’Organització de les Nacions Unides es vol aprofitar aquesta commemoració mundial per atorgar una part humana i ètica als temes ambientals, animar a la ciutadania a tenir actituds responsables i desenvolupar una societat que garanteixi un futur més sostenible.

Des de la fundació Plegadis manifestem el nostre màxim compromís amb el Medi Ambient, per un bé comú.

Publicat el 05/06/2018