Jornada Intergeneracional a la Fundació Plegadis

Ahir dimecres 11 de juliol, la Fundació Plegadis va organitzar i acollir una jornada del més colpidora que va unir nens i nenes, gent gran i persones amb dependència física.

Durant tot el matí es van realitzar activitats dirigides als diferents grups, per tal de donar a conèixer algunes de les múltiples accions i actuacions. Tot plegat ha resultat una jornada intergeneracional d'allò més divertida i amena per tots els assistents, ja que s'ha comptat amb l'assistència d'uns 40 nens i nenes del Campus Rapitenc de futbol i bàsquet, i persones usuàries de la Residència L'Onada l'Ametlla de Mar, la Residència L'Onada de Tortosa i la Residència L'Onada La Ràpita.

Finalment, cal destacar que des de la Fundació Plegadis es manifesta una gran satisfacció i orgull en poder fomentar els valors que defensa: fomentar l'educació ambiental dirigida a tots els públics.

L'experiència intergeneracional ha estat molt enriquidora, perquè tots plegats hem pogut gaudir d'activitats com:

Anellament d'ocells
- Plantada d'arròs amb l'expert Agustí Manso, home del terreny i coneixedor de les tècniques tradicionals del cultiu d'arròs.

- Joc del mocadoret

- Taller de cuina fent panolis (postres típic de les Terres de l'Ebre)

- I el més espectacular ha estat la visita d'una òliba i l'alliberament de tortugues d'estany (Emys orbicularis), per l'expert en la matèria Albert Bertolero.

A continuació afegim GALERIA D'IMATGES:

Publicat el 12/07/2018