La Ràpita celebra la festa de la plantada fent pedagogia de la fauna del Delta de l'Ebre

Notícia publicada a 'Ebredigital':

La Ràpita era l’últim municipi del delta de l’Ebre que no celebrava la festa de la plantada. Fins al passat dissabte. A les instal·lacions de la Fundació Plegadis, xiquets i grans van gaudir d’un matí d’activitats relacionades amb la tradicional forma de plantar l’arròs però també amb la natura que envolta els camps de cultiu. Per exemple, amb dos dels projectes que treballa aquesta fundació conjuntament amb el Parc Natural, com són la reintroducció de la tortuga d’estanys i el hacking d’ocells.

No va faltar l’entrada al camp d’arròs per plantar amb la companyia de pagesos, o una classe mestra sobre aquest conreu a càrrec de la cambra arrossera del Montsià. La fundació Plegadis ja ha dit que ara seguiran la tradició amb una festa de la Sega al setembre.

Publicat el 28/06/2018