Més de 300 persones assisteixen a la Festa de la Plantada de l'Arròs a La Ràpita

Èxit de participació a la Primera Festa de la Plantada de l'Arròs de la Fundació Plegadis.

La jornada de dissabte, 23 de juny, dedicada a la Primera Festa de la Plantada de l'Arròs a La Ràpita, concretament a la Fundació Plegadis, va tenir una gran acollida i participació per part del públic. Es calcula que més de 300 persones -de La Ràpita i de municipis del voltant- s'hi van desplaçar per gaudir de les diverses activitats i sorpreses que es van organitzar per l'esdeveniment.

Des de les 9 del matí fins a les 13.30 hores, es van realitzar totes les activitats del programa de la festa amb una forta implicació i participació per part dels assistents, cal destacar que alguna de les activitats programades com l'anellament d'ocells i el hacking es va fer dues vegades per aclamació popular.

La festa també va comptar amb la presència de Josep Caparrós, alcalde de La Ràpita, qui va compartir les seves impressions i importància de la realització d'aquesta festa al municipi rapitenc amb tots els participants.

Seguit adjuntem una galeria d'imatges de la festa a la Fundació Plegadis.

Publicat el 25/06/2018