OktoBirdFest a les Terres de l'Ebre 2023

Aquest proper diumenge dia 8 d’octubre organitzem la 3era marató ornitològica de les Terres de l’Ebre i la 2ona edició de l’OktoBirdFest.

L’objectiu es fer una jornada on pder reunir un gran ventall de les diverses esècies d'aus que hi han les Terres de  l'Ebre, alhora, activitats lligades al mon dels ocells amb un format adaptat per a tots tipus de públic i tots els nivells de coneixença del mon de la ornitologia.

Com podem participar?

1/La marató te com objectiu fer una llista on tots anem sumant tot allò que anem detectant

Condicions: ha de ser dins les 4 comarques de les Terres de l'Ebre, entre les 00.00 i les 23.59 de diumenge.

Les dues opcions per participar a la marató cooperativa són:

a/ marató per lliure (compartir llistes a ebird amb el perfil obdterresebre o be simplement comunicar al coordinador (646461527) les espècies vistes )

b/ anar en grup. en aquest cas quedem a les 8 hores a Plegadis i les inscripcions cal fer les a https://barcelonabirdingpoint.com/ca/ornito-reptes/, part dels 10 euros serviran per tindre descompte amb el dinar (places limitades)

2/ a les 13 hores fem dinar "Bavarès" a la Fundació Plegadis (caldrà escollir prèviament quin opció d’entrepà volem)

3/ a partir de les 15:30 hores concursos d’identificació, jocs, anellament...tot a les pròpies instal·lacions de la Fundació Plegadis

Cal inscripció prèvia gratuïta al mail: salessergi@gmail.com o al tf: 616994030

Us-hi esperem!!!