Gran èxit de la Jornada de Voluntariat

Diumenge es va realitzar el 2on curs de formació de Voluntaris de la Fundació Plegadis. La 1era part és va desenvolupar a l'Aula de la Fundació a la Ràpita on a més de visitar els projectes i fer sessió anellament d'ocells, es va poder assistir a les sessions teòriques on s'explicava el funcionament del voluntariat, la essència de la Fundació Plegadis i el planning de projectes presents i futurs, on els voluntaris tindran un paper importantíssim.

La 2ona part de la jornada es va realitzar a Vila Vintage, espai nou del que participa la Fundació Plegadis, on a més d'anellament, plantació de mandariners de varietats locals i presentació del projecte, es va poder acabar la jornada amb una gran calçotada i graellada.

Agrair l'entusiasme d'aquest meravellós equip i desitjar una ràpida recuperació aquells que per motius de salut no van poder assistir.

Endavant amb aquest any tant engrescador

Publicat el 28/02/2023