La Fundació Plegadis celebra la Primera Festa de la Plantada de l’Arròs a La Ràpita

Des del Centre d’Interpretació del Cultiu de l’Arròs i les seves tasques relacionades amb els arrossars, s’impulsa la celebració de la Primera Festa de la Plantada de l’Arròs al municipi de La Ràpita.

Tot i que es tracta d’un fet amb molta trajectòria al Delta de l’Ebre, mai abans s’havia celebrat a La Ràpita la Festa de la Plantada de l’Arròs, per tant és un orgull anunciar, des de la Fundació Plegadis, la seva celebració al municipi rapitenc el dissabte 23 de juny.

La festa és organitzada per la Fundació Plegadis i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de La Ràpita, l’Oficina de Turisme i la Cambra Arrossera del Montsià. Tot plegat, es tracta d’una celebració molt destacada al municipi, i que compta amb una programació del més peculiar.

La festa començarà a les 9 del matí i s’allargarà fins les 13.30 hores.  Durant la jornada es realitzaran diferents activitats, de manera simultània, a les instal·lacions de l’Aula d’Educació Ambiental Plegadis, tals com la realització d’una mostra d’anellament científic d’ocells, mostra de mètodes de pesca tradicionals del Delta, tasques de camp, plantada de l’arròs, taller i degustació de “panolis”, xerrada a càrrec del President de la Cambra Arrossera del Montsià i pràctica de jocs tradicionals, entre els quals destaca el joc de les bitlles catalanes i el Campionat Oficial del joc del “mocadoret”. Finalment, la festa és oberta a tothom i a tots els públics.

Apunteu-vos a l'esdeveniment de Facebook!

Publicat el 19/06/2018