Esgotades les places per a la Festa de la Plantada de l’arròs

Esgotades totes les places per a assistir a la Festa de la Plantada de l’arròs que tindrà lloc aquest dissabte, 19 de juny, a l'aula de natura de la Fundació Plegadis.

A la Festa de la Plantada de l’arròs es podrà veure i aprendre com els pagesos feien la plantada tradicional de l’arròs, amb els camals arremangats i plantant les garbes d’arròs a mà seguint els mètodes tradicionals transmesos generació en generació. A més, es podrà participar activament en la plantada, entrant al camp i plantant l’arròs seguint les explicacions de pagesos avesats en estes tasques.

Simultàniament, es podrà gaudir de tot el ventall d’activitats que des de la Fundació Plegadis oferim, com són, una mostra dels estudis de l’anellament d’ocells, visites a l’Aula i altres projectes de caràcter mediambiental que la fundació realitza, entre ells, el projecte Noctua, on veuràs mussols i altres rapinyaires nocturns en directe.

Publicat el 18/06/2021