La Fundació Plegadis amplia la protecció mediambiental de l’Aula al Delta de l’Ebre

La Fundació ha comprat cinc jornals de terra per tal de millorar la qualitat de l’entorn de l’aula. Una part es destinarà a generar un espai obert com a zona d’alimentació i descans d’ocells aquàtics migradors i un altra part, es destinarà a mantenir el conreu més característic i bàsic per aquests ecosistemes, els arrossars.

Podeu observar adjunt a aquesta notícia, dues fotografies aèries en les quals es mostra la finca de Plegadis i al costat, acolorit de blau, la part que serà destinada a la restauració mediambiental, per una altra banda, acolorit de verd, la part que quedarà com arrossar.

Plegadis aconsegueix ampliar espai i millorar la seva qualitat mediambiental. Un dels seus objectius és mantenir l’equilibri entre els ecosistemes deltaics i els habitants que en ells es troben.
Una de les espècies que es veurà beneficiada és el Cames llargues (Himantopus himantopus)

Publicat el 02/02/2021