La fundació Plegadis allibera quatre gafarrons (Serinus serinus)

El 26 de gener l’Aula de la fundació Plegadis allibera quatre gafarrons (Serinus serinus).
Aquests ocells són decomissats per tinença il·legal i són derivats al Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrusa on els analitzen i els hi donen el tractament que necessiten.

Un cop es comprova que els animals estan en perfectes condicions per viure en el seu hàbitat es decideix el seu alliberament a l’entorn de l’Aula. Aquesta zona es considera adequada per l’espècie, alhora que la costa de les Terres de l’Ebre presenta, en aquestes dates, unes condicions climàtiques menys riguroses que altres regions del país.

Un final feliç per aquest grupet de gafarrons que ràpidament es van unir i d’aquesta manera gaudeixen novament de la llibertat.

Publicat el 29/01/2021