La Fundació Plegadis és reconeguda a la Carta Europea de Turisme Sostenible

Ja s’hi sumen un total de 29 empreses del Parc natural del Delta de l’Ebre

Coincidint amb la commemoració del Dia mundial del Medi Ambient, dimarts 5 de juny, el Parc Natural del Delta de l’Ebre a lliurat  a nou empreses de l’Ebre el certificat de compromís amb els principis del turisme sostenible.

Concretament, tres de les noves empreses acreditades són de Sant Carles de la Ràpita, dos de Sant Jaume d’Enveja, dos de Deltebre i dos de l’Ampolla, sumant un total de 29 empreses del Parc Natural del Delta de l’Ebre adherides a la carta.

L’entrega de les acreditacions va tenir lloc a les instal·lacions  de l’Ecomuseu de Deltebre i les entitats reconegudes són les següents: Deltacleta, Riu a l’Ebre, Apartaments ORNIS Terres de l’Ebre Reserva Biosfera, Barraca Vilbor, Fundació Plegadis, Rutes Muntanya, Casetes del Delta, Kensho Sake i Mirador Badia.

La Carta Europea de Turisme Sostenible és una iniciativa de la Federació EUROPARC que té com a objectiu el reconeixement i verificació d’aquelles entitats que garanteixen un compromís amb els principis de turisme sostenible.

Publicat el 07/06/2018