PROPERES ACTIVITATS A L'AULA DE LA FUNDACIÓ PLEGADIS

Als propers dies, es faran dues activitats a l'entorn de l'Aula de la Fundació Plegadis al mateix Delta de l'Ebre

dimecres dia 7 d'agost: Visita els projectes a l'Aula de la Fundació Plegadis. Activitat experiencial amb podràs conèixer de ben a prop els diversos projectes dels que participa la Fundació, on a mes d'anellament científic d'ocells podràs observar rapinyaires nocturns, tortugues, peixos.....Amb Reserva previa hi ha la possibilitat de participar a un Taller de Cuina del Delta.

dissabte dia 10 d'agost: Observació d'Estels Filants. Coincidint amb les dates millors per l'observació de les Llàgrimes de Sant Llorenç, farem sessió de descoberta d'astronomia on podrem estudiar aquest fenomen amb bons materials òptics, desprès d'una xerrada temàtica de la mà d'una persona amb grans coneixements en la matèria com és Adriana Gutíerrez.

Publicat el 05/08/2019