Responsabilitat Social Corporativa

La Fundació Plegadis impulsa i desenvolupa diversos projectes molt centrats en el foment de l'educació mediambiental i en la preservació del medi ambient i tots ells oberts a tot el públic sense cap tipus d'excepció. És precisament per la seva naturalesa que L'Onada Serveis ha dut a terme un programa de col·laboració durant el transcurs del 2017. De manera que es van organitzar diverses jornades, per part de la Fundació Plegadis, a centres residencials de L'Onada Serveis i llars de L'Onada Bressol. Una gran experiència que s'ha apropat a infants, persones grans i persones amb discapacitats.

A continuació podeu visualitzar els vídeos corresponents a tres jornades diferents que ha realitzat la Fundació Plegadis amb infants de L'Onada Bressol, persones usuàries de la residència i persones amb discapacitat mental.