Sabies que...?

S'impulsen activitats amb ocells als centres residencials de L'Onada Serveis.

Dins del pla de Responsabilitat Social Corporativa de la Fundació Plegadis col·laborem estretament amb els centres de L'Onada Serveis a través de diferents activitats.

L'Onada Serveis és una organització amb compromís social davant les necessitats del sector i dels seus àmbits d'interès, així com accions socials, inserció laboral i medi ambient. Dins del seu pla anual de Responsabilitat Social Corporativa, L'Onada Serveis ha establert un acord de col·laboració conjunta amb la Fundació Plegadis.

Tot plegat, com a exemple d'algunes de les activitats que s'impulsen conjuntament destaquen jornades experimentals entre les persones usuàries dels centres i la Fundació Plegadis. Una gran experiència que apropa la màgia de l'ornitologia a les persones grans, infants i persones amb discapacitat psíquica.

Seguirem compartint més notícies de les activitats amb vosaltres!

Publicat el 29/05/2018