T'AGRADARIA SER VOLUNTARI/A AMBIENTAL?

Si t'agrada la naturalesa, el medi ambien, la mar, l'ornitologia, les espècies i/o l'educació ambiental aquest és el teu lloc!

Des de la Fundació Plegadis posem al servei de la ciutadania un programa de voluntariat per tota persona que hi vulgui prendre part de les diferents activitats que s'impulsen.

El perfil de la persona voluntària ha de respondre a les següents característiques:

• Ser major de 16 anys d’edat, sense límit d’edat.

• Dona/ Home indistintament.

• Llibertat d’actuació i treball de forma altruista.

• Actitud sensibilitzada i motivada amb el medi ambient i la biodiversitat.

• Tota formació de la que provingui la persona serà ben rebuda i interessant per crear una xarxa multidisciplinària.

• És desitjable, tot i que no imprescindible, que la persona resideixi o tingui vincle amb les Terres de l’Ebre.

• Ganes de conèixer la zona i costums del territori

El pròxim 2 de juny començem amb el primer curs de formació pel voluntariat!

La importància del voluntariat és bàsica pel correcte funcionament de la Fundació Plegadis, ja que com a tal és una entitat sense ànim de lucre i perquè sigui possible la realització de les actuacions que s’impulsen és necessària una xarxa de voluntariat ambiental interna que doni suport en la realització de les tasques.

CONTACTA AMB NOSALTRES I ENDINSA'T EN LA NATURA DEL TERRITORI!

Publicat el 21/05/2018