Participem al October Big Day des de les Terres de l'Ebre

El dia 9 d'octubre és celebrar a escala mundial un esdeveniment on tothom pot participant afegint llistes amb els ocells que vegi al llarg de les 24 h d'aquest dia, tant si val i és el pit roig de davant la porta de casa o un bon llista d'aus aquàtiques al Delta. L'any 2020 es van registrar més de 7.000 espècies a tot el planeta al llarg d'aquesta jornada.
Enguany des de la Fundació Plegadis en col·laboració amb Barcelona Birding Point i Birding Catalunya, organitzar una Cursa Ornitològica cooperativa on entre tots registrarem el màxim d'espècies d'ocells a les Terres de l'Ebre i poder col·laborar al global de la llista mundial.

Al migdia es va dinar de germanor a l'Aula de la Fundació on posarem les observacions en comú, tot aprofitant per visitar l'Aula i diverses sorpreses que podrem desenvolupar gràcies a Esteller, distribuïdor oficial de productes Swarovski a l'Estat.

Us hi esperem.

Publicat el 07/10/2021