LA FUNDACIÓ PLEGADIS AL DELTA DEL PO (ITALIA)

Aquest mes d'octubre, en representació del COPATE i convidats pel Parco Delta del Po, hem pogut participar de varies jornades en aquest espai, en concret tècnics de la Fundació Plegadis van fer una classe sobre el Turisme Ornitològic a la Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre dins el curs internacional sobre "Ecoturisme i Birdwatching". Alumnat divers amb representants italians però també eslovens, bulgars, grecs...

Posteriorment, dins la Sagra dell Anguilla, festa molt popular a Comacchio centrada amb la pesca i cuina tradicional de l'anguila, vàrem fer una presentació dels valors naturals de les Terres de l'Ebre i com poder potenciar el turisme de Natura i en especial l'ornitològic. Aquestes jornades eren obertes al públic general, davant les autoritats locals i regionals.

Lògicament, es fa aprofitar per fer una breu sortida per conèixer el Delta del Po, en molts factors, força similar al "nostre" Delta de l'Ebre.

Publicat el 25/10/2019