Fundació Plegadis posa a disposició de les empreses el segell de Responsabilitat Social

Dins del compromís social i ambiental de la fundació, en resposta a les necessitats socials i ambientals de l’entorn, s’estructura un sòlid projecte basat en la responsabilitat pròpia de l’organització dirigida a diferents col·lectius i àmbits d’interès socials, laborals, mediambientals i de l’entorn natural.

En aquesta línia, des de la Fundació Plegadis, hem creat un projecte propi amb el nostre segell de Responsabilitat Social Corporativa. L’objectiu és que empreses de tot el territori català s’adhereixin a la nostra filosofia, responsable amb el medi ambient i la biodiversitat, per tal de tirar endavant accions i programes d’activitats basades en aquest principi.

Des de la Fundació Plegadis, s’atorga el dret, a totes les empreses que col·laborin amb nosaltres, d’utilitzar la imatge, de forma anual, del nostre segell d’Empresa Socialment Responsable i Compromesa amb el Medi Ambient.

Publicat el 17/05/2018