La Fundació Plegadis programa un taller d’anellament per descobrir els ocells del Parc Natural dels Ports

La Fundació Plegadis organitza el proper diumenge 20 de gener una trobada d’anellament científic gratuïta al paratge de la Vall de la Jepa entre les 9.30 i les 12.30 del matí. L’activitat, que s’ha organitzat amb l’objectiu de donar a conèixer la riquesa ornitològica del Parc Nacional dels Ports, es durà a terme gràcies a la col·laboració de la Fundació Plegadis amb el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i el propi Parc Natural dels Ports. Les persones qui vulguin participar s’han d’inscriure prèviament i, per fer-ho, només cal trucar al telèfon 977504012 o enviar un correu a la direcció pndelsports@gencat.cat. “Hem programat aquesta activitat per apropar les persones interessades en l’ornitologia a la particular riquesa d’un espai, el Parc Nacional dels Ports, dins del qual podem trobar tota mena d’ocells forestals en un entorn agrari d’alt interès paisatgístic. Animo tothom a prendre part”, detalla el coordinador de projectes de la Fundació Plegadis Sergi Sales.

La Fundació Plegadis va néixer l’any 2017 i disposa d’un centre d’educació ambiental multidisciplinari ubicat a la plana deltaica de l’Ebre on desenvolupa activitats per fomentar actituds responsables amb la preservació de la biodiversitat i el foment del turisme ornitològic. “Som una entitat arrelada al territori. Per nosaltres, és tot un orgull participar en activitats d’aquest tipus”, explica Sergi Sales.

Publicat el 15/01/2019