FESTA DE LA SEGA DE L'ARRÒS A LA RÀPITA 2018

El dissabte dia 8 de setembre, des de les 09.00 fins a les 13.30 hores a la Fundació Plegadis!

La Ràpita acollirà la primera Festa de la Sega al Centre d’Interpretació del Cultiu de l’Arròs de la Fundació Plegadis, entitat organitzadora amb el suport de  l’Ajuntament rapitenc i la Cambra Arrossera del Montsià. Es tracta d’una activitat molt arrelada al territori, que pretén rememorar la metodologia tradicional de la sega de l’arròs, típica del Delta de l’Ebre.

La I Festa de la Sega de l’Arròs de La Ràpita s’iniciarà a partir de les 9 del matí, d’aquest dissabte 8 de setembre, i s’allargarà fins a les 13.30 hores. L’esdeveniment és obert a tothom i a tot tipus de públic, tot i que està molt focalitzat en les activitats lúdiques en família.

La jornada oferirà un gran ventall d’activitats, així com una primera part experimental basada en la sega de l’arròs, al voltant de la Fundació Plegadis, i una segona part d’activitats ambientals, tals com l’anellament científic d’ocells, seguiment de les tortugues d’estany alliberades durant la I Festa de la Plantada de l’Arròs, observació de les “Mifes” i, també, la pràctica de jocs tradicionals.

L’entrada és gratuïta per a tothom i podeu confirmar la vostra assistència a través de l’esdeveniment creat al Facebook oficial de la Fundació Plegadis.

T'hi esperem!!!

Publicat el 31/08/2018