L’Aula d’Educació Ambiental Plegadis treballa en compromís amb el medi ambient del Delta de l’Ebre

La nostra missió és la formació i l’educació en valors ambientals.

La Fundació Plegadis neix amb la voluntat i esperit de divulgar, i alhora potenciar, tot tipus de coneixements relacionats amb el món mediambiental, encara que molt focalitzats en la zona on es materialitza l’Aula d’Educació Ambiental Plegadis, a La Ràpita. L’entorn del Delta de l’Ebre, la seva peculiar i característica flora i fauna són els eixos que s’estudien i transmeten en valors ambientals a l’interior de la moderna i innovadora aula.

Un espai respectuós i adaptat a les necessitats de tothom on donar a conèixer els valors ambientals i de patrimoni del Delta. La importància de preservar aquest espai natural, així com cuidar-ho, respectar-ho i donar lloc a estudis i propagació de coneixements és el motor que precedeix la creació de la Fundació Plegadis.

A través d’activitats com l’anellament científic d’ocells, tallers pràctics d’horticultura, gastronomia local, construcció de caixes niu, o l’estudi de fauna marina característica del Delta de l’Ebre, els voluntaris de la Fundació Plegadis impulsen accions socialment responsables amb l’ecosistema i la biodiversitat. Activitats on tothom, petits i grans, hi poden trobar el seu lloc. Un dels objectius finals és convertir l’Aula d’Educació Ambiental en un campus de formació obert a tothom on treballar valors professionals relacionats amb la natura, flora, fauna i la biodiversitat del Delta.

Publicat el 14/08/2018