Taller d'Horticultura Ecològica Familiar!

El dissabte 11 d'agost, de 2018, teniu una cita a l'Aula d'Educació Ambiental Plegadis

Arriba una nova activitat ambiental impulsada des de la Fundació Plegadis. El pròxim dissabte 11 d'agost, de 9 a 13 hores, tindrà lloc el TALLER D'HORTICULTURA ECOLÒGICA FAMILIAR. Una fantàstica activitat per gaudir en família i amb amics!

Es tracta d'una activitat organitzada dins de l'àmbit d'actuació del Projecte Mifa.cat, exclusiu de la Fundació Plegadis, i que també comptarà amb un taller d'introducció al món de les mifes, l'Òliba comuna. La jornada comptarà amb activitats deel més peculiar com: fertilització orgànica i lombricompostatgepreparació zona de plantació, plantació d'hortalisses de temporada i plantes aromàtiques entre moltes més!
El taller és gratuït pels voluntaris ambientals, menors de 16 i majors de 65 anys.

INSCRIPCIONS:

www.fundacioplegadis.org